Pogosta vprašanja in odgovori

PRITOŽBE

Imam izvršbo, blokado računa, izpraznjen račun?

V kolikor je mogoče poravnajte obveznosti do FURS-a. Če odločba ni pravnomočna imate možnosti, da vam vse povrnejo ob utemeljeni tožbi.

Zaradi SAMOPRIJAVE sem dobil odločbo kjer mi niso upoštevali stroškov v zvezi z delom in/ali olajšave zaradi vzdrževanja družinskih članov in/ali posebne olajšave, ki je veljala do leta 2013 zaradi samoprijave?

Sindikat je dal izdelati pritožbo, ki jo bodo člani lahko uporabili v primeru, da so poravnali letno članarino! Pritožba bo vsebovala vse zgoraj naštete argumente. Člani bodo uporabili le tiste, ki njim pridejo v poštev. Obveznost člana je, da sam vnese svoje osebne podatke in vloži pritožbo pravočasno.

Dobil sem pismo iz FURS-a, kaj zdaj?

Takoj je potrebno zavesti datum prejema pošiljke. Skrbno preglejte prejeto odločbo! Sami morate vedeti, če vam kaj niso upoštevali ali so vam napačno kaj izračunali. V kolikor smatrate, da izračun ni pravilen ali so vam upoštevali napačne zneske, nas nemudoma kontaktirajte.

Člani s plačano letno članarino lahko za pritožbo na odločbo ali tožbo zaradi zavrnitve pritožbe kontaktirate odvetnika SDMS!

SPLOŠNO

Nisem več rezident Republike Slovenije in bi rad pomagal?

Za Avstrijo in Nemčijo kontaktirajte naše delegate, za druge države pa kontaktirajte podpredsednika ali predsednika sindikata.

Želim biti delegat za svoj kraj/občino/podjetje?

Kontaktirajte svojega regionalnega predstavnika!

Komu lahko predstavim moj predlog ali kritiko?

Na kratko (maksimalno 250 besed) opišite problem in zraven rešitev ter nam pošljite sporočilo na elektronski naslov sindikata. Na vsak e-mail bomo odgovorili v roku 1. tedna. Če se nam bo zdelo zanimivo bomo raziskovali naprej.

Plačal sem članarino in mi ni bil dodeljen nobeden delegat?

Kontaktirajte regionalnega predstavnika!

Imam podpise za pobudo za referendum komu jih naj dostavim?

V času zbiranja podpisov se bodo na spletni strani SDMS določili kraji in ure kamor boste lahko dostavili podpisane obrazce! Če ni objave na spletni strani pomeni, da ne zbiramo podpisov!

Imam težave z delegatom (ni dosegljiv, ne razume moje težave, nisem obveščen tako kot drugi člani)?

Kontaktirajte regionalnega predstavnika!

Nisem oddal napovedi za odmero dohodnine kaj naj naredim?

Tu ni prave rešitve! Ponujamo pa vam nekaj možnosti:
a) vse svoje premoženje prodate in v primeru, da vas dobijo razglasite osebni stečaj
b) skrivate se naprej in upate, da bo sindikat preko sodišča dosegel pravico za vse, tudi za vas
c) podate samoprijavo in plačate znesek, ki vam ga določi država in preko sindikata tožite državo za povrnitev sredstev

Vpišite se v vaš uporabniški račun

Fill the forms bellow to register

Ponastavite svoje geslo

Prosimo vpišite vaše uporabniško ime ali e-mail naslov, da boste lahko ponastavili geslo.

TELEFONSKA ŠTEVILKA SDMS 040-766-420 NI NAMENJENA NAROČANJU NA TERMINE
                                     Številka je namenjena kratkim vprašanjem članov
                               Na termine v pisarne se naročate preko maila: pisarna@sindikat-sdms.si